Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh na zlepšení marketingové komunikace pro grafické studio
Štěpánek, Petr ; Hašek, Petr (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá zlepšením marketingové komunikace grafického studia. V počáteční teoretické části jsou popsány druhy komunikace a nástroje marketingového mixu. V následující analytické části se pokusím o anaýzu stávajícího stavu marketingové komunikace daného grafického studia a v poslední části provedu návrh řešení, které by vedlo k jejímu zlepšení a zefektivnění.
Rodinný dům s grafickým studiem
Ptáčková, Eva ; Krejsa, Jan (oponent) ; Kacálek, Petr (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je vypracování projektové dokumentace stavební části pro realizaci novostavby rodinného domu s provozovnou v Hodoníně. Objekt se skládá ze dvou nadzemních podlaží a částečného podsklepení. V prvním nadzemním podlaží se nachází grafické studio a společná část rodinného domu. V druhém nadzemní podlaží je klidová část se střešní terasou. V suterénu se nachází technické zázemí objektu a ateliér studia. Konstrukční systém objektu je stěnový podélný. Stropy jsou skládané keramo-betonové. Střecha je plochá jednoplášťová.
Grafické studio Plus 420 728 528 648
Röbsteck, Vilém ; Macháček, Mikuláš (oponent) ; Kögler, Žaneta (vedoucí práce)
Podstatou této diplomové práce je vytvoření grafického studia Plus 420 728 528 648, jeho vizuální styl, seznámení se zásadními projekty, jež naše studio v současné době řešilo a které, dle mého soudu, dobře charakterizují vizi naší designerské práce, již jsme si zvolili.
Návrh změn marketingového mixu konkrétní společnosti
Buček, Jan ; Nováková, Miroslava (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou současného marketingového mixu reklamní a eventové společnosti Poring a studiem Viara, jež je součástí této firmy a zaměřuje se na pohybové aktivity a zdravý životní styl. V práci jsou vymezeny teoretické poznatky spjaté s tématem, rozbor marketingového prostředí, konkurence a aktuální stav sledované firmy v daném tržním prostředí. Práce zároveň obsahuje návrhy pro optimalizaci marketingového mixu, jež by měly zajistit zlepšení konkurenční pozice sledované firmy na trhu.
Návrh změn marketingového mixu konkrétní společnosti
Buček, Jan ; Nováková, Miroslava (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou současného marketingového mixu reklamní a eventové společnosti Poring a studiem Viara, jež je součástí této firmy a zaměřuje se na pohybové aktivity a zdravý životní styl. V práci jsou vymezeny teoretické poznatky spjaté s tématem, rozbor marketingového prostředí, konkurence a aktuální stav sledované firmy v daném tržním prostředí. Práce zároveň obsahuje návrhy pro optimalizaci marketingového mixu, jež by měly zajistit zlepšení konkurenční pozice sledované firmy na trhu.
Rodinný dům s grafickým studiem
Ptáčková, Eva ; Krejsa, Jan (oponent) ; Kacálek, Petr (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je vypracování projektové dokumentace stavební části pro realizaci novostavby rodinného domu s provozovnou v Hodoníně. Objekt se skládá ze dvou nadzemních podlaží a částečného podsklepení. V prvním nadzemním podlaží se nachází grafické studio a společná část rodinného domu. V druhém nadzemní podlaží je klidová část se střešní terasou. V suterénu se nachází technické zázemí objektu a ateliér studia. Konstrukční systém objektu je stěnový podélný. Stropy jsou skládané keramo-betonové. Střecha je plochá jednoplášťová.
Návrh na zlepšení marketingové komunikace pro grafické studio
Štěpánek, Petr ; Hašek, Petr (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá zlepšením marketingové komunikace grafického studia. V počáteční teoretické části jsou popsány druhy komunikace a nástroje marketingového mixu. V následující analytické části se pokusím o anaýzu stávajícího stavu marketingové komunikace daného grafického studia a v poslední části provedu návrh řešení, které by vedlo k jejímu zlepšení a zefektivnění.
Grafické studio Plus 420 728 528 648
Röbsteck, Vilém ; Macháček, Mikuláš (oponent) ; Kögler, Žaneta (vedoucí práce)
Podstatou této diplomové práce je vytvoření grafického studia Plus 420 728 528 648, jeho vizuální styl, seznámení se zásadními projekty, jež naše studio v současné době řešilo a které, dle mého soudu, dobře charakterizují vizi naší designerské práce, již jsme si zvolili.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.